Northern Glow -bisnestapahtuma syventyy design-ajatteluun – tähtipuhujana Pepsin designjohtaja
Northern Glow -tapahtuma järjestetään nyt yhdeksännen kerran. Kuva: BusinessOulu
Miten ennakoidaan maailman muutos ja ymmärretään syvemmin asiakkaan tarpeet ja käyttäytyminen? Miten rakennetaan yrityskulttuuri, joka tuottaa jatkuvasti hyvää asiakaskokemusta ja kilpailee työmarkkinoilla menestyksekkäästi hyvänä työnantajana?
Tällaisia teemoja on asialistalla pohjoisen parhaana bisnestapahtumana palkitussa, jo yhdeksättä kertaa järjestettävässä Northern Glow’ssa Tullisalissa 16. marraskuuta.
Tapahtumassa kuullaan muun muassa elintarvikejätti PepsiCon designista vastaavaa johtajaa Mauro Porcinia, joka aiheena on bisneksen ja designin välinen sillanrakennus. Porcini on työskennellyt virvoitusjuomistaan tunnetun yhtiön palveluksessa vuodesta 2012. Hänet tunnetaan nykyisin myös New York by Design – ja America by Design -tv-ohjelmista.
Northern Glow’n toinen kansainvälinen puhuja on palvelumuotoiluasiantuntija Adam Lawrence WorkPlayExperience-yhtiöstä.
Paikallista näkökulmaa tuo muun muassa asiakkuuspäällikkö Petri Sirviö BusinessOulun Luova talous ja DesignOulu-ohjelmasta.
Tapahtumassa käsitellään designia niin asiakaslähtöisyyden, työntekijäkokemuksen kuin johtamisenkin näkökulmasta, kestävän kehityksen teemoja unohtamatta.
BusinessOulu järjestää tapahtuman yhteistyössä DesignOulu-ohjelman kanssa.
Lisätietoja: https://oulu.com/northern-glow/