Kiertokaarella asiakastutkimus käynnissä – palautteen avulla voidaan parantaa palveluita
Kiertokaari hoitaa jätehuoltoa yhdeksän kunnan alueella. Kuva: Kiertokaari
Alueellista jätteenkäsittelyä ja lajitteluneuvontaa hoitava Kiertokaari pyytää asiakkailta palautetta uusista toiminnoistaan sekä muistakin palveluistaan. Kyselyyn voi vastata 8. joulukuuta saakka.
Asiakkaat pääsevät kertomaan mielipiteensä Kiertokaaren palveluista asiakastutkimuksessa. Kiertokaaren ympäristöpäällikkö Helmi Riihimäki kannustaa Kiertokaaren toimialueen asukkaita vastaamaan tutkimukseen.
”Käymme läpi kaikki tutkimukseen tulevat vastaukset, ja tuloksista nousevat kehittämistoiveet ohjaavat toimintaamme. Esimerkiksi pienjäteasemien aukioloaikoja on laajennettu asiakkaiden toiveiden perusteella”, Riihimäki kertoo.
Riihimäki muistuttaa, että Kiertokaaren palveluja käyttävien kannattaa antaa palautetta muulloinkin, sillä kaikki asiakkaiden yhteydenotot kirjataan ylös ja käsitellään – olivatpa ne risuja tai ruusuja.
Nyt käynnissä olevaan asiakastutkimukseen voi vastata 8. joulukuuta saakka. Vastanneiden kesken arvotaan elämyslahjakortteja. Kyselyn toteuttaa Kiertokaaren toimeksiannosta tutkimusyhtiö Servitium Oy.